Son kuulkaa hyvä tuote. Lähtee se rapula.

Eilen venähti hiukkasen pitkään ku olin Kathen tykönä esimaistelemassa viinit mitä tullaan tarjoileen Kathen häissä lauantaina. JIPPIIIII!!!! Vihdoinki jotaki mukavaa tapahtuu niinku häät. Ihan oikeesti vaihtelua melekeen parinkymmenen hautajaisten jäläkeen :)

Nyt vaan on sellanen pienimuotonen onkelma. Kutsussa lukee että naiset pukeutuu valkeeseen. Kuka ihan oikiasti luulee että mulla saattas löytyy valakiat housut tai hame???? Mustaa ja oranssia ois palijo muttaku Kathen hääpuku on oranssi/valakia nii ei sekkään sillai oikeestaan käy... Pakko kai se on mennä Henkkaan ja Maukkaan tai cubukseen tai Lindexille. Ei budjetti anna periks lähtee Bisonille tai Donnalle :)

Kathe oli sitte kovasti ystävällinen eilen. Tai siis oikeemmin se oli onnesta mykkä ku mä tuun häihin. Se meinas että mä oon ku pottu, mut voi sijottaa istuun mihin vaan ja se toimii. En kyllä ollu (en oo vieläkään) ihan varma pitäskö tuo ottaa kohteliaisuutena vai v*ttuiluna.... heheheheh. Kai se ny sitte meinaa että mä oon heleppo ihiminen? (Ohhoh...)

Enivei, mun on ihan pakko soffautua ku tää olotila on tosiaan sellanen että tietää maistelleensa viinejä (ja votkaaki) eilen. Palataan astialle myöhemmin....