Kuvaa sopivasti mun olotilaa. Mun EI pitäs istuskella läppiksen kans ja cruisailla netissä. Mun PITÄS tehä rapoja, lukia viksuja kirjoja (...niinku koulukirjat, esim), tehä ruokaa Gautelle joka ystävällisenä ihimisenä tullee tekkeen jotaki taikatemppuja just tälle läppikselle joka mua piättellee täällä bitti-landiassa. Mun läppis on suoraan sanoen v***mainen. Messari ei pelitä ja kaikki jumii ihan yhtäkkiä.

Sama ku paiskais vesilintua tällä värkillä jos Gautte ei saa tätä pelittään. Jos G meinaa ettei läppiksestä oo eläjäks nii son sitte niin. JUMA!!! Mähän oon negatiivisesti asennoitunu!!!!  Eikä tästä oo ku jokunen tovi ku Oravan plokissa hehkutin kuin perus-positiivinen mä oon. Varmaan ihan toimiva kampe tää läppä, saanu vaan jonku syys-pöpön.

Ira tullee taas kyllään ja met väsätään loppuhuipennus lääketieteellisen biokemian rapoon. Ira oli ihan innoissaan että tännään tullee telekkarista joku potkupallo ottelu ja että mehän voijaan antaa telsun olla auki siinä sivussa ku tehhään sitä rapoa. EI VARMAAN VOIJA!!! Tää kämppä (ja edellinen ja sitä edellinen....) on aina ollu potkupallo-vapaata aluetta ja tulee vastaki olemaan. Iran puolustuksena oli että se ois joku...sämppiöns liik tai jotaki. Minen tiiä enkä ymmärrä. Ois ees lätkästä kyse. Siinä sentäs tapahtuu jotaki. Väkivaltaa. Verta ja suolen pätkiä. Agressiot ulos. Mutta eihän turskat lätkää näytä, ku ne ei itte siinä pärijää. Joku vuos takaperin oli lätkän MM sijotettu Norjaan. Ei mittään norjan telekkarissa. NADA! Piti ruottin kanavilta kattua.

Jaahas. Alan laittaan ruokaa. Kanafileitä Bretagne-kastikkeella ja riisiä. Ja salaattia.

Edittiä: (20.33)

Tää on napattu Hestialta. Mä oon kovis *hihhihihihi*


You Are 62% Evil
evil-4.jpg
You are very evil. And you're too evil to care.
Those who love you probably also fear you. A lot.