Aamulla heräsin helekkarinmoiseen ovikellon pimputukseen. Mä olin nukkunu pommiin... Ai miks? Ekaks luulin että nyt on kännystä akku loppu (känny toimii mun herätyskellona ku se oikia herätyskello lähti paremmille mettästysmaille mun nyrkin avustamana) Muttei se ollukkaan loppu (ihan loppu siis) känny oli vaan jostain syystä sammuttanu ittensä yön aikana. Oiskohan sillä mittään tekemistä sen kans että kännyn näyttöön ilimestyy vähän väliä sellanen teksti että "DNS-feil"? En tiiä mutta oon kohta menossa kännykkä-kauppaan kysymään ku netistä ei irronnu tietoo.
 Enivei, myöhästyin koulusta. Ihan vähän vaan, onneks. Unohin harjata hiuksetki joten olin siten vastuussa päivän kevennyksestä... Vieläki on vaikeuksia muistaa ettei lyhyet hiukset käyttäyvy niinku pitkät, ja sojottaa joka ikiseen ilimansuuntaan ja vähän enemmänki.
Nii...son perstai tännää. Jottain viksua vois keksiä. Mulla ois kyllä kasa kattomattomia vilimejä....

Oravalta bongasin tällasen:

SnowLeopard.jpg geovisit(); setstats