Kävin koulukirja ostoksilla... 3878 kruunua meni että pläjähti (n. 500 eukkoo) Ja vielä puuttuu pari-kolme kirjaa. Ei oo heleppoo, ei. Oon kovasti miettiny, että oisko suomessa halavemmat kirijat.Ainaki (melekeen) kaikki muu on halavempaa. Samahan se on mistä ne ostaa, Lontoon kielellä ne kuiten on. Yrittäny löytää käytettynäki näitä kirjoja, mutta suurin osa on sellasia, että ne kandee pitää tallessa opiskelun päätyttyäki. MASENTAA!!!

Tänään oli onneks labra-päivä, nii ei tarvinnu raahata mukanaan 100 kilosta reppua, mutta nyt pittää alakaa tulostaan labra-rapoja ja tekkeen laskelmia huomista varten.

PALJON myöhemmin:

 Mitähän mä oon nyt säheltäny tän plokin kans. Kyllä mä oon kans yks... Ei riitä että onnistuu hukkaan ihanuus-miehen, onnistuin sen lisäks vielä jollaki ilveellä hävittään laskurin plokin alakulumasta. Eihän tällasta voi ees keksiä!!! Katos ne Napoleon-syndrooman rippeetki ku pieru Saharaan.