Ollaan oltu täällä koululla ihan aamusesta asti ja tankattu kemiaa. Päätä särkee, palelee... Jumatsuigi jos tässä tullee kipiäks ennen tenttiä. Oon paiskonu vitamiineja ja muita jutskia (inkivääriä, vihireetä teetä ja taikakonsteja...) mutta ku on se viimesin terveys-yritys aika tuoreena mielessä nii oon jättäny aurinkohattukukkatipat ja hylje-tapletit ihan suosiolla kaappiin.
Mulla on kokous(?) opettajan kans klo yks. Pittää nyt jo alakaa järjestään keväistä työharjottelua suomessa. On se kumma ku suomalaiset ei ossaa norskia.... pittää ruveta kääntään muutama kirje suomeks...tai toivoo että näillä täällä sattus vahingossa oleen pari kopiota lontooks.
Pittää ruveta laskeskelleen EDTA:n moolimassoja ja laimennuksia.....
Palajan myöhemmin

Nyt on se myöhemmin:
Kaikki on varmaan hoksannu että mun virkkaus-kutomis-nypläys taidot on ihan olemattomat.(Ja jopa tunnen meleko suurta vastenmielisyyttä aihetta kohtaan...)  Mutta täältä
löyty tällanen jutska joka mahollisesti (siis EHKÄ, KANSKJE, MAYBE!!!!) saattaa saaha mut harkitteen uusiks....
297897.jpg

Aivan ehoton!! XD

POIJAT LÖYS MUN LAUKUN!!!!!!!

Bjørn tuo sen mulle huomenna. Kysyin että mistä soli löytyny, nii sain vastaukseks mutinaa.... Sano ettei tiiä onko kaikki tallessa, mutta ku tarkastan veskan huomenna, nii kuulemma pittää antaa palautetta.