Mä olin ihan täpinöissäni ku Suomi pääs lätkä-finaaliin. Enhän mä tietenkään nähäny koko ottelua, ku nää turskat ei ossaa arvostaa tätä jaloa vertajasuolenpätkiä-urheilua eikä siis näytä sitä telsustakaan. Mutta onneks on äiskä, joka jaksaa ilimottaa aina väliaika tietoja.
 Ja sitten nää viisut. Turkkilaiset joikuu just ja kohta alakaa pisteitten jako. Saapa nähä jaksanko kattella ihan loppuun asti. En, nimittäin, oo ikikuunapäivänä kattonu viisuiluja kokonaan. Viime vuonnaki olin kuskina poijjille ja hyvin vähän ymmärsin miks alako tikittään kymmeniä "Gratulerer"-viestejä kännykkään.

(AUTS!!! Mikähän h****etti tuolla kiekuu nyt!?!?)

Nooh, enivei... To ja Pe olleet lopputentit meni täysin nappiin. JIPII. Nyt sitte peräsuolenpää solomussa ja kauhusta kankiana oottelen matikan lopputenttiä, joka on 21. päivä. Jos jostaki oon pihalla, niin siitä... Mutten onneks oo ainoo. Oon varmaan aiemmin maininnu, että 95% meän luokkalaisista on vähintäänki yhtä pihalla ku minä? Noh, se ei oo muuttunu mihinkään. Mutta onneks se ei oo pelekästään matikan tentti, siihen kuuluu statistiikka ja tietokoneiluki. Tietsikka-hommelit on ohi jo ja sain täyet pojot siitä. Statistiikka mennee (ontuen, mutta mennee kuiten).

Tässäpä tätä, alan kuunteleen viisuja ja leikkiin taskulaskimen kaa.

Paitsi sanonpa vielä: Äiti, hyvää äitienpäivää!!!!!!!!