Aamulla sinkosin tohinalla pystyyn ja taiteilin parven portaat alas ku paraski palohenkilö. Viksuna ihimisenä olin ladannu kaffinkeittimen jo illalla valamiiks ja kahavi keitty sopivasti sinä aikana ku juoksin suihkun läpi.
Siinä aamiaista juodessani alako tuntuun kummalliselta...JUMATSUIKKELI!!!! Mä olin herreillä!!! Ihan sillai oikeesti, aivoja myöten. Hurja tunne. Tätä ei turhan usiasti tapahu. Yleensähän mulle ei kannata ees puhua ennen puolta päivää.
Se, että mun pieni-harmaa oli yllättäen heränny ennen aikojaan, aiheutti sen että olin ärsyttävän energinen (päätellen niistä monista mulukaisuista mitä sain ku piipersin ympyrää pissa- ja verinäytteiden perässä) ja sain labrassaki aikaseks jotaki. Hullun kiilto silimissä laskin Trombosyyttejä ja uitin uristiksejä ureassa ja tekkiin preparaatteja kivoista pikku-bakteereista. Ja koska mä satuin olemaan nii sämäkkänä, sain rapotki valamiiks samalta istumalta. HITTO, että tykkään näistä labra-päivistä =)
Imatran-Ilikiältä tuli noottia tästä mun opiskelu tahista. Se meinas että saattaa polla mennä rikki jos jatkan tälleen. Juu...voipi olla. Siis teenpä sitte niinku Ilikiä ehotti, otan hajurakoa: Tilasin lentolippendaalit Bergeniin ja meen mun eksän ja sen vaimokkeen hoteisiin 25-29.1. Pitkä viikonloppu =D  Ainua mikä "pikkiriikkisen" kauhistuttaa on niitten mukelo määrä... Eksän vanahin on 12 v ja sitte 3 nuorinta on syntyny kolomen vuojen sisälle kaikki... (elikkä 3,4 ja 5 vuotiaita ovat) Minä kun en oo maailman lapsirakkain ihiminen... Noooh, jokunen päivä vilskeessä ja vilinässä vähentää  v****sta seksittömän elämän takia ja kummasti muistaa popsia niitä e-piltsuja ja tarkistaa kondoloideista päiväykset (Siis ihan vaan varmuuen vuoksi, jos sitä vaikka joskus kävis flaksi....)
Nii ja yritän päästä käymään AK:n tykönä kans, ku kerta siellä päin luuhaan.
Sitä minä vaan, että kyllä tää tästä =)