Nukuin ku murmeli viime yön. Tartte varmaan ees mainita, että oli ihanaa.

Kouluilu oli ku siirapin juontia tännään, mutta kyllä mä käyntiin lähen taas joku pyhä. Heti pukkas ryhymätyötä. Huomiseks pittää olla valamiina pikku rapo eri analyysi-metodeista. Ihan vaan sellanen just pintaa raapaseva. Uus lukkari on rankka. Koulua 8.10-16.00 ja meleko usiasti klo 18:a ja 19:a asti. UMPH.... iteppä lähin.

Mun on  varmaan mainittava mun lentokenttä tuttavuuesta. Soli kyllä hauska häiskä. Brittiläinen mua parivuotta nuorempi hemmo joka oli ollu suomessa töissä jonku aikaa. Teheny sellasia vaihtoetoishoito-hommia. Sen kans jauhettiin elektro-kemiasta ja muustaki aihetta sivuvasta sälästä. Ja sillä oli aivan älytön huumorintaju. Se miks mä nyt siitä rupesin joriseen on se, että mun pittää kääntää muutama omppupiirakka-ohoje lontooks. Soli jossain saanu maistaa kunnon omenapiirakkaa ja oli hullaantunu kaneliin (siis eikö ne käytä kanelia Briteissä?) Nii että kaivakaahan ihimiset arkistoja ja pistäkää tulemaan ohojeita. Mä tiiän että varmasti löytyy usiampia versioita ku mun kaks =)

Huomenna koulun jäläkeen lähen shoppaan apinan raivolla. Koulukirjoja tarttee ostaa monta ja jos jää rahua niin uus takki pitäs löytää. Suomessa kuikuilin sellasta Gantin takia, punasta... mutta oli nii hintava (vaik oli hyvässä alessa) ettei rahkeet riitä. Pittää löytää sellanen opiskelijan kukkarolle sopiva.

Jahas, Marie ja Ira tuli. Pittää ruveta sitä rapoa.

Ainii... laittakaa niitä piirakka-ohojeita mun mailiin, jos viittittä =)