Tännään ei tartte mennä kouluun ku vasta puoli yheksi (turska-aikaa). Piti tietenki herätä jo ennen yheksää. Mikä tää tällanen homma oikeen on? Kysyn vaan.

Koko viikonloppu meni tosi lunkisti. Melekeen vois luulls että tuli ähellettyä koulu-jutskien parissa ihan rajattomasti, muttaku ei. Kattelin vähän sitä ja selailin tätä ja uppoonnuin kuiten kaikkiin mahollisiin, aivottomiin, saippua-sarjoihin telsussa. Pistää vihaks ku mulla ei näy ennään Discovery ja sen sellaset hauskat kanavat. Tässä talossa ei oo kaapelia. Oon kuullu huhua, että saattas tulla. Nyt pittää kärvistellä 3 kanavan kans, vaikka on tottunu 22 kanavaan. Aiheuttaa abstinensseja. BIG TIME!

Tänään mulla on tärät sen mun eks-kolleegan kans. Son saanu räpylät jaloistaan ja tullu maalikyliin. Uskaltaskohan sitä toivoo, että sillä ois kampiksia mukana? Ei varmaan....

Alan raivaan kämppää ja tiskaan.

Edittiä klo 22.26 (turska-aikaa)

En saanu kampasimpukoita... Suora lainaus eks-kolleegalta:" Fan kor teit æ e. Selvfølgelig æ skulle skjønne å ta me mæ ett kilo eller to" suom: Oon pölijä. Ois pitäny tajuta ottaa kilo tai kaks mukkaan.

Joskus toiste sitte. Paitsi että se lopettaa nuo hommat. Ku se valamistuu jostaki lentäjä koulusta ny kohta... Enpä tota tiennykkään. Sitte ku se mennee SASille töihin nii rupiaa turska liikahtelleen täältä. Ainaki Hell-sinkiin tahon!!!!

Rupian kattoon uutisia ja ihimettelleen  että tuo ameriikan Puska Jussi onki nii uskomattoman imbesilli...