Ollu vähän kiivaanlainen tahti tässä, vaikka palijo rennompi ku kevväällä. Oottelen kirijettä fysioterapeutilta että pääsis tosi hommiin tän ropan kans. Leku on ihan innoissaan ku olin valinnu sen ehottaman tien. Se oli isosti epäilly etten mä paskaakaan välitä mitä se sanoo, vaan huitelen meneen niinku viime lukukauvella ja sitte rikon itteni kokonaan. Sannoin lekulle että maailma on yllätyksiä täynnä xD

Oon lauantaista asti toiminu väliaikaisäitinä. Hyvän ystävättären tytär (17 v) muutti mun tykö. Hetkellisesti. Noh, se sai sitte kämpän ja muuttaa pois lauantaina... Niin ne poikaset lähtee pesästä.... hehehehe. Mette (tän tyären äiskä ja mun kaiffa) tullee lauantaina ja me sitte räivästään tytön uus koti mallilleen ja pietään tuppaantulijaiset. Laps tietenki on ittekseen uuessa kämpsyssä ja me juhulitaan mun luona. Ei Metteekään turhan usein nää, assuu sen verran kaukana. Riemu pitää repiä sillon ku on mahis.

Pittää lähtä kiitään luennoille. On vaan 2 tännään.