Aivan oikeen. Mä meen pedikyyriin! Tunnin päästä. Alakaa kävelyttimet olla sen verran heikolla hapella, että jottain tarttee tehä. Tietty sitä vois ostaa kaiken maailman terveys-kenkiä, muttaku harvon löytää sellasia nättejä ja halapoja. Onha mulla sentään jonkulainen imitsi, josta pitää kii. Sitte eilen kävin värjäyttään pehkonki. Leikkausta en raskinu ennää. Ois tullu maksaan 1580 kruunua... Oli jo tarpeeks tyyristä tuo pelekkä värjäys. Oon näköjään ruvennu hemmottelleen itteeni. Jotta hemmottelu ei mee liian pitkälle, nii pittää varmaan ottaa sellanen Brasialainen bikini-vahaus...vai mikä se ny oli. Ketarat levälleen ja sitte se kauneushoitolan-tätsy riipii karvotuksen poies...AUTS!!! Taitaa jäähä välliin tuo. Jos ei sitte se mun masokisti-puoli herää yhtäkkiä.

Meen ny.

Lissäystä klo 18.13 turska-aikaa:

Älytön tunne!! Leijailin parikytä senttiä maanpinnan yläpuolella ku räpistelin kotio pedikyyrin jäläkeen. Varmaan lähti kilo tolokulla kuivettumuksia ja sellasta koivista. Kaikki ilimasta!!! Selitys: Mulla oli aikaa ennen mun aikaa (hyvin muotoiltu lausahdus, joo) ja aattelin sijottaa 20 kr ykskätiseen. Se ei kuulu mun harrastuksiin joten mun tartti kysyä neuvoo naapuri peliä pelaavalta mummelilta. "Raha tonne, ja paina nappia" Sitte ku olin aikani painellu niitä napukoita, nii kone räkäs ulos 1100 kr. Mikähän tsäkähuippu mulla on menossa. Voitin lotossaki kivasti hynää. Siis enemmän ku 45 kr. Kaikki mikä on yli minimi-voiton, on "kivasti" Yleensä JANTE-LOVEN (norskien vastine Murphyn-laille) jyrää ihan täysillä...

Rupian pakkaan. Tällä mäihällä oon valmis ennenku kerkeen alottaakkaan.