Onnesta mykkyräisenä ootin sitä koko keskustan alueen kattavaa netti-yhteyttä. Turhaan. On vissin sitte vaan pääkatujen varrella.

Aamulla heräsin helevetillisen (pittää ruveta totutteleen keskustan älämölöön) yön jäläkeen..Mun kännykkä oli lakannu pelittämästä. Raivosta puhkuen, pyhää vihaa kihisten loggasin itteni koulun netiin ja lähetin tulikiven katkusen kirjeen Telenorille.

Ja taas pelittää. Kannattaa olla kova.

Mainittin samassa rytäkässä Telenorin toimimattomuuden mun netti-yhteyden kans. Siinä vaiheessa ku tilasin "vauhtikaapelin" nii kysyin tosta liittymän muutosta uuteen osoitteesee. "Mitään ongelmia ei ole. Muutto sujuu viikossa" Viikossa MY ASS!!!

Sa***na ku v****taa nii he******ti.

Toivottavasti mä olin tarpeeks kova. Senhän näkkee/kuulee jos mulle yhtäkkiä putkahtaa nettiyhteys ennen 17.10.2006!!!

EDITTIÄ hiukka myöhemmin: Tännään väännän nupin turraks. Hyvästi selevä päivä.

Mymskältä tällasen. (Tulos ei juurikaan yllättäny...)

 

You Are 60% Weird
weird-4.jpg
You're so weird, you think you're *totally* normal. Right?
But you wig out even the biggest of circus freaks!