Saatiin lopputenttioppia/vinkkejä tännää. Kiva, kits=) Mutta mä en vaan jaksa ymmästää tätä nuorisoo joka istuu ja kuuntelee naama vihiriänä, näyttäen siltä, että oksu tullee hetkenä minä hyvänsä. Tentti-hermot? Mitä sitä ressaa nii prkleesti että roppa alakaa vänkään tosissaan vastaan? (øhhh...oon tosiaan paras sanomaan...) Mitä lähemmäs tentit tullee, sitä keviämpi olo mulla alakaa olla. Ja meillähän on ihan kunnollinen lukulomaki. KA  I  HÆLVETE  E  PROBLEMET!?!? Oon kartottanu tätä mun ommaa ossaamista ja tajuamista näistä parista aineesta josta nyt ne tentit sitte on, ja tullu siihen tulokseen, että tarttee suurinpiirtein vaan hienosäädön kumpaanki ja pikkiriikkisen pänttäämistä.

Osa kiemurtellee tuskissaan jo pelekästä "eksamen" sanasta ja muutama juoksee laatottaan veskiin. Voiko ihan oikiasti olla nuin paniikissa muutaman tenti takia? Miks? Jos nyt tullee blackoutti ja mittään ei saa aikaseks, nii onhan nuita mahiksia ottaa tentti uusiks. Meille tarjotaan myös useita kursseja, kuinka pärjätä tentti-pannarin kans ja jopa voittaa se. Korkeet tavotteetko se tekkee, että rääkkää ittensä melekeen hengiltä ku vaan ees ajattellee tenttejä? Kyllä mä oon aatellu saaha A:n kummastaki. Vähintään B. Eikä mua yrjötä olleskaan. Ehkä tää on sellanen ikä-juttu. Kyllähän se on kiva ku opiskelut kulukee sutjakkaasti annetuissa raameissa, mutta ei se maailmanloppu oo jos vahingossa vähän mokaa ja joutuu ottaan juttuja uusiks. Tää on siis miten itte funtsailen tän hetkisen tilanteen. Sitte ku kuuntelee nuita just lukiosta päässeitä nii kasvihuone-ilmiö ei oo mittään sen rinnalla että tulis F tentistä. Voisko olla niin että vanahempana näkkee asiat usiammalta kantilta ku nuorempana eikä revi persausta pikku yksityiskohista... Oon nii vanaha etten muista mitä sillon nuorena (lue:nuorempana) mietti ku pukkas tenttiä toisensa jäläkeen. Eikä mua sillai jaksas muuten kiinostaa, mutta kai sitä on lauma-elukka siinä mielessä, että saattaa tarttua tollanen panikointi.... ÆSH!!!  

Tää tästä ääneen ihimettelystä. Lähen kauppaan ostaan sapuskaa ja sitte kattelen jonku verran histologian kirjan kuvia =)