Mulla on hermot riekaleina, ketuttaa, ressaa ja Kerkkoja ei oo maisemissa olleskaan. Pittää ruveta drastisiin muutoksiin. Mua ei ihan oikeesti oo tehty "perheloman" viettäjäks. Mä haluan RAUHAA ja ÄKSÖNIÄ mulle sopivissa annoksissa ja todellaki ihan erityyppistä ku nyt on tarjolla. Siihen on syy miks en oo lapsia ittelle hommannu. Sitä vaan ei kukaan näytä ymmärtävän. Siis sitä että miten nainen VOI olla HALUAMATTA sulosia pikku räkänokkia. Mun sitte pitäs olla pitkäpinnanen ja rakastava ku sylliin tuupataan läjä kiljuvia muksuja. Ja kysyykö kukaan multa, että haluanko tosissaan viettää 24/7 kauheessa älämölössä ja haipakassa? Meinasin jo eilen nostaa kytkintä pariks päiväks, nii heti alako vittuilu siitä kuin heikkohermonen mä oon... VITTU, MULLE RIITTÄÄ!!!!
Mä oon valinnu oman elämäntyylin ja se passaa mulle. Mä en tartte mittään nenän nyrpistelyjä mun valinnoista. Jollekki passaa A4, farmari-Volvoineen, muksuineen kaikkineen. Mä taas arvostan  henkilökohtasta vapautta tehä mitä lystää ja Harrikoita enemmän ku Volvoja. Mulla munasarjat kurtistuu kauhusta ku kuuluu kakaroitten kiljumista ja kohtu pyrkii pakoon peräsuolen kautta.
Enivei, tottakai rakastan systerin muksuja, ei se siitä oo kii. Mutta pieneinä annoksina....

Mä lähen piilopirtille NYT: Palataan joskus ku oon saanu koottua itteni.

Ainii, Piiviltä meemi:
Piivi haastoi minut blogileikkiin jossa pitää paljastaa 7 asiaa tai faktaa itsestään sekä haastaa 7 muuta ja ilmoittaa haasteesta kommenttilootissaan.

1. En tykkää lapsista.
2. Tykkän maistella outoja ruokia (katelkaa tota mun kategoriaa oudoista ruoista)
3. Oon pesunkestävä BITCH ku sille päälle satun (ne jotka tuntee mut IRL, ei ehkä usko sitä...)
4. Rakastan kalastamista
5. Oon ollu selipaatissa kohta vuojen.
6. Olen Svele-addikti (taas viittaan "kummallisia ruokia"-kategoriaan)
7. Ja tätä ei moni usko: Mulla on ikävä mun vanhaa mopoa, varsinki sitä ruuvaamista...

Haastan ne kaikki 4 jotka jaksaa lukia mun henkisiä oksennuksia....