Gaute tosiaan käväs tohtoroimassa mun tietsikkaa. Se sano, että blaablaablaaROMblaaaahblabla1GIGAsvadasvadasvada OLEMATON-ROM...Osta uus.
Siis minä ymmärsin että rommi on vähänen ja lissää pittää osta. Gigan verran. Että semmosta. Sitte on kuulemmä läppis ku Ferrari =D
G aiko laittaa sen vielä paikoilleenki. Minä jo siinä vaiheessa aloin itte mielesä hättääntyyn, ja sitte kysäsin, etteikö se oo iso urakka ja että minä maksan siitä työstä, niinku. Meinas siihen että jos kokkaan kalapullia ja valakokastiketta nii ollaan sujut. Ja minähän kyllä kokkaan. Kiva tehä ruokaa ku ei tartte vaan ittelle tehä. Ja saattashan nää läppis-rempat tulla meleko tyyriiksi jos ihan liikkeeseen pitäs viiä räplättäväks.

Viikonloppu!!! Haluttas vaan levahtaa tohon sohovalle laiskottelleen, mutta ei se nyt käy. Koulukaiffan synttärit on tännään ja sinne tarttee ilimestyä jo kasin aikaan. Hiukset pitäs värijätä ja naama kammata. Hometta silimäkulumiin ja korkkarit kiillottaa. Ice Age 2 saa siis oottaa huomiseen. Oli pakko ostaa ittelle tuo vilimi. Ykkönen oli aivan ehoton ja aika suuret ootukset on tätä kakkosta kohtaan. Ja aijon kattua sen ihan rauhassa ajan kans.
Mä alan jollekki. Hyvää viikonloppua!!!