Jahas, ja täällä ollaan sitte ainaki melekeen selevitty. Lars ja Ingrid istuskelee tossa ja miettii pitäskö niitten alakaa juopotteleen ennenku olo mennee ihan hirviäks. Ingridistä tuli sinkku toissapnä ja nysse on iha villi. Maistelee jo vodkaa...

Noh se siitä. Mä en jaksa alakaa pilettään taas, mä HALUAN tehä läksyjä....

Niinku.

Lisäystä kello 19.29 turska-aikaa

Niihän L & I lähti viilettään ja minä jäin sohova-potuks. Oon jonku verran lueskellu kemiaa ja med.lab. teknologiaa. Tieto pursuu jo ihan korvista. Pitäs laittaa tulupat että ees jotaki jäis sisällekki.

Täällä oli älytön ukkos-myräkkä. Kesti vartin verran ja taas paistaa.

Ja Tartsulin pyynnöstä:

Deekuilu-rapsa:

Join eilen votkaa Larsin ja Ingridin kans. Tultiin huppeliin. Lähettiin paariin. Juotiin lisää. Vaihettiin paaria. Siinä välissä löysin ihanan miehen ja onnisuin hukkaan sen kans. Sitte lähettiin mun luo L & I:n kaa ja juotiin lisää votukkaa. Sitte laitettiin nukkuun.