Nakkaan tän rapon kehiin ennenku painelen takas koululle.
Torstain lennähin Bergeniin ja eksä (Otto-poika, oikeesti Odd) oli vastassa. Niillä sitte hörpittiin teetä ja haukattiin iltapalaa + tietenki juoruttiin isosti. Pe aamuna Otto oli jo lähteny töihin nii saatiin Vanjan kans juoruta vielä lisää ihan rauhassa, ku mukelot oli tarhassa. Kahavia uppos muutama litra. Sitte käytiin hakkeen vaahtosammuttimet ja mentiin ostoksille.
Klo 15 reikäleipä Vanja lähti töihin ja MINÄ jäin termiittien kans telmiin kaheks tunniks ennenku Otto tuli kotia. Se meni meleko säryttömästi ku istutin muutaman kersan telekkarin etteen ja yks oli jeesaamassa mua sapuskan laitossa. Helekkari, minähän olin ku aito kodin hengetär!!!! Kyllähän niitten kans toimeen tuli, mutta kerta passaa =)
Sitte oli eritasosta aktiviteettia mukeloitten ehoilla klo seiskaan ku niitten oli aika käyvä pisulla, pesulla ja nukkumaan.
AK tulla tupsahti kans ja alettiin makustelleen viiniä ja tekkeen iltapalaa (Fajitaksia) Vanjalle, ku se pääs jo ihimisten aikaan töistä.
Meinas käyä niin ettei ees paariin päästy, ku niillä oli GUITAR HERO peli.... Huhhuh...taitaa joutua investoimaan pleikkariin. Tässä valitut otokset
368424.jpg
Tässä Otto ja AK.
Huomatkaa tuo hieno hattuperuukki, joka anto isosti lisäpotkua esitykseen ku pysty moshaamaan =D
368426.jpg
Minä
368427.jpg
Tässä sitte Vanja, Guitar Heron kruunamaton kuningatar.

Minä, aika viksuna ihimisenä, jätin kameran pois paarimatkalta (Siitä loppu kyllä patteritki)
mutta oli meillä kivaa. Otto oli päättäny, että mä muutan Bergeniin jos mun elämän mies löytyy sieltä...aijjaa...
Jo taksissa se alako kehua retostaan mua taksikuskille. Ihan vaan sen takia ku sillä oli pitkät hiukset...hmph.
Laskeuvuttiin Sjøbuaan ja tsiisus ku oli hauskaa. Miehiä oli kiitettävästi, mutta 3 erottu joukosta.
Rune, lääketieteen rohovessoori, paluumuuttaja: Asunu ranskassa ja tutkinu jotaki, sosiopaatin olonen. Johan, 23 v pitkätukka-trønder ja "mikäsenniminytoli" 28 v liipattu häiskä joka luuli olevansa kikolo-ainesta.
Eka tästä Runesta. Se vaan istua nökötti siinä pöyässä ja paisko ihastuneita katseita AK:n päin ja epätoivosia minnuun. Epätoivosia siks, ku nuitten Bergeniläisten on vaikia tajuta trønder-murretta. Tai sitte ne ei vaan halua tajuta.
Tää Johan oli AK:n iholla kii het ensteks, mutta hokas ettei vastakaikua tuu, nii sutjakasti loikkas mun viereen supiseen. Mua nyt lähinnä vaan huvitti, pojalla oli kauhia hinku löytää vanhempaa naisseuraa xD
Ku minäkään en oikeen syttyny niin se päätti siirtyä alakuperäseen suunnitelmaansa ja alako pörrään taas AK:n kimpussa.
Sitte tuli tää liipattu kaveri tyrkylle mulle. Ilimotti olevansa saman ikänen ku minä, jota minä suuresti aloin ääneen epäileen ja pyysin henkkareita. Ne sainki ja olihan se vanahempi miltä näytti. Se, mikä tekkee asiasta aikas naurettavan, oli se, ku tutkin niitä sen henkkarita nii se jäppinen räpläs jotaki kännynsä kans ja yhtäkkiä se työns mulle sen kännyn korvalle ja kehotti kuunteleen...
Se oli soittanu puhelinpankkiinsa ja se täti siellä toisessa päässä kertoo että saldoo ois 3578000 kurnua ja rapiat päälle..... Melekomoinen iskuyritys. Ja minä hiillyin h*****tiin. Mikä se luulee mun olevan,prkle, ja poika sai äkäset hatkat. Koko tän ajan Otto joko piuas ympäriinsä tai istu meän kans pöyässä ja oli nauraa ittensä tärviölle.
Enivei, siitä sitte kumijalalla kämpille ja nukkuun.
Lauantaina Otto oli ihan ryyti ja minä heiluin muksujen kans pirteenä ku peipponen. Sitte siirryin AK:n hoteisiin ja tehtiin maksapihivejä. Oltiin ihan siinä luulossa, että lähettäs paariin lauantainaki, mutta kaikki typisty siihen, että könötettiin kumpiki nojatuolissaan ja hoettiin "Pitäs lähtä baanalle...ei jaksa" Vanahuus ei tuu yksin.
Sunnuntaina oli unelma aamiainen
368428.jpg
...aamiainenpa hyvinki, klo 12.34 xD
Illalla kateltiin videoita ja syötiin kaalipattaa. Maanantaina raspeballeja koko poppoolle.
Ja turska kotiutu.