...ku on kevät, nii laitoin tällasen UPIAN pohojan, jonka Tiia mulle lähetti. ISOSTI kiitos =)
Mutta äläkää turhaa hihkuko, mulla on senverran nuo mopot verissä, että Harri-pohojia tullee vielä xD

Tänne ei palijo kuulu muuta ku päänsärkyä. Mulla on niskat ja hartiat niin jumissa, että kuupa on jatkuvasti kipiä. Tilasin ajan lekulle tässä vajaa viikko sitte ja aika on
24.4       WTF!!!!
Aattelin ruinata muutaman fysioterapia session, mutta tällä vauhilla mulla on olokapäät kasvanu kii korviin ennenku pääsen ees lekun juttusille.
Ku soitin lekukeskukseen ja se vastaanoton täti anto mulle ton ajan, nii sanoin vaan kiitosnäkemiinhei. Mulla aivot tajus että mun aika ois maaliskuussa. Mutta näähän vielä varmistaa sen ajan lähettämällä tekstarin perään ja siinä seiso että 24.4......
 Soitan sinne lekulaan vielä uusiks, ku mulla on nuppi kipiä ihan tosissaan. Sillon en kestä mitään bullshittiä vastaanottovirkailijan taholta ja saan aikasemman ajan (Todennäkösesti kuiten porttikiellon koko lafkaan....)
Mutta ei tossa vielä kaikki... mä natustelen yleensä tapletteja hirmu vähän ja ku nyt oon upottanu 800 mg puranaa aika isosti (verrattuna mitä yleensä käytän, eli en juuri olleskaan), nii on taas Lambille käyttöö.

Painun makaan tonne parvelle. Tuntuu että puranan ote hellittää ja vanne rupiaa taas puristeleen ottalohkoo.
Palataan.