Ollu taas hilijasempaa täällä mun plokissa, mutta niinki voi käyvä (käyny silleen aika palijo viimisen vuojen aikana...)
 Enisvei, täällä pällistelen turskalassa. Oon naaman kammannu ja aamiaista naatiskellu. Luennoille tarttee lähtä kohta. Kaamee väsy. Yskittää ja yrkkäki lentää. Siis yrgelö ihan vaan yskimisen takia. Ollu hirviä yskä yli kuukauven ja ei saa nukuttua oikeen. Silimien alla 250 litran mustat jätesäkit. MUTTA! Mulla on aika lekuriin yheltä, jospa se keksis jotaki, ja sais jätesäkit ees pakastepussien kokoseks (ja miel värisekski) :D
Oompa mä positiivinen... ravannu lekulla tie sonnalla ja mutustellu antipiootteja, ollu neulatyynynä labran tätsyille, lipittäny Cosylaania (SE on tuhtia tavaraa, huitasen 10ml nii ei oo huolen häivää) kurlaillu suolaveellä ja höyryhengitelly, seissy päälläni, hyppiny yhellä jalalla.... siis pointti on se että, oon kokkeillu kaikkeni. Meinaan että repiää pälli jos tätä yskää ei saa kuriin jollain konstilla.
OHO! Tarttee ravata. Palataan.