No tästä viime perjantailauantaista piti kertomani. Ei siinä oikeestaan oo palijo kertomista. Kaverit oli sitä mieltä että mä saisin olla huomattavasti sosiaalisempi, ku mitä oon ollu tän vampyyri-koulutuksen takia. Se tietenki tarkottaa että mennään paariin ja paarista jatkoille mopo-tallille. Minä, raskaan työn raataja, olin ihan finaalissa ennenku jatkot pääs ees vauhtiin ja kellahin tallin pumppuhuoneen sängylle (yksikseni ja ILIMAN pumppua) ku taksiakkaan ei saanu millään.
Aamulla poijjat oli jo ilosessa noususessa (tai sitte vaan tasasesti yhtä huppelissa) ja roudasivat mut brunchille, joka koostu kossuvissystä ja broilerisalaatista. Eihän tollanen peli vetele pitemmän päälle ja turskatki humaltuu.... Tarkotus oli että vetäydymme taka-alalle (tallille) keitteleen kahavit ja piristyyn. Muuten oiva idis, mutta ku mun roppa tartti vielä lissää unta ja minä taas pistin lepäileen toviks. Sitte heräsin puolilta öin ku oli ihan pimiää ja mistään ei kuulunu mittään ääniä.... Paniikkia pukkaili ku hokasin että juopottelevat kaverit oli lähteny joko paariin tai beetlehemiin. Katoin parhaimmaks suoriutua ittekki tähän jäläkimmäiseen. Mutta kas kummaa, ovi oli takalukossa ja hälyt päällä.... Minä luikin nurkkia pitkin sille hälynhallinta lootalle ja en kyenny muistaan koodia....päätä särki suunnattomasti se ujellus ja muutenki alako ottaan ottalohkoon isommasti. Patteri puhelimesta oli finito, ainoo minkä kykenin tekeen oli yhen viestin lähettäminen... Onneks hoksasin laittaa oikiaan paikkaan nii mut tultiin päästään ulos.... Hiukkasen huonolla tuulella taisin olla moisesta kohtelusta.
Kaikki kuiten selevis aikanaan (eilen). Hulttio-veliset oli menny paariin ja sinä aikana oli yks tallin porukoista (iliman promilleja) käyny siellä ja kirvannu juokaleita jotka jättää takalukon auki ja ei laita ees hälyjä päälle.....
MUTTA MINÄ OON ONNELLINEN!!!!!!!!!!!
Tää nimittäin todistaa että mä en kuorsaa!!!!!!!!