Alakanu tuo maha vähän rauhottuun. Siis vähän. Tänään oli koko päivä kemian labrailua ja ei joutunu pakeeneen ku kerran ( "Kation/anion hydrolyysin" ja "Hydroksidikompleksin" välissä) hotelli helepotukseen. Saa hoppuilla ihan tosissaan ku veskiin on matkaa ja sitte pittää vielä vääntyillä ulos labra-takista. Ai miks pittää takki ottaa pois? No siksi ku se on nii pitkä, ja jos valakiaa kampetta uittaa vessanpöntössä sammaan aikaan ku on isompaa asiaa, nii ei se kovin delikaatilta näytä ennää sen jäläkeen…

Sitte mulla on hartiat jumissa. Jos puristaa tiukassa paikassa perskinkkuja yhteen, niin ettei pääse vahinko, jännittyy koko rovi ja se sitte oireilee hartioihin kunnon jumituksena… Mutta yks hyvä puoli tässä ruikulissa on. Nimittäin yskä loppu ku seinään…. XD   (Ei oo sen vertaa luottoo sulukija lihaksiin) Mä oon läpi-paska akka.

 

Huomenna on joku yhteenveto syys lukukauvesta. Sinne menne 10 opiskelija-edustajaa. Varmaan arvaattaki ettei multa palijo kyselty, haluanko moiseen hommaan. Sanottiin vaan että sä meet. Siis meen sinne huomenna. Ja ku kerta oon siellä nii voin sitte avata sanasen arkkuni ja kertoo niille mitä mä tykkään matikan luennoista. Tai tarkemmin sanoen: Mitä yli 90% meän luokkalaisista tykkää.

Elikkä ei tykkää.

Jos tännää pitäsin sellasen  leuhkan löhö-illan ja haistattaisin pitkät parille rapolle.

Kerkiää ne viikonloppunaki.