Edittiä klo 22.59 (turska-aikaa)
Opiskelija-pupissa, joka sattuu olemaan mun alakerrassa, on isot pileet. Mä oisin hirmu halukas laittaan koisaamaan mutta tässä mä vaan istuskelen ja hoilaan "Splitter Pine"ä pupista kantautuvan musiikin mukana Mä en jaksa!!! Mitenhän sais pileet loppuun? Jos menisin alakertaan ja joisin niitten kalijat pois? Ei kait niillä oo sitte ennää kivvaa ku ei oo juotavaakaan... lähtevät toiseen paariin.
KRÄÄH!!!! Pritni Spierssin: uups, ai titit ö gen. Nyt loppu huumorintaju.

Päivä on ollu nätti, kiva ja muutenki mukava, vaikka mun rovi purnas isosti vastaan ku ennen seiskaa ryömin vällyjen välistä.
Koulussa ei ollu muuta ku kemian labrailua koko päivä ja yllätin itteni ku kaikki loksahti kohalleen heti välittömästi. Ekaks piti valamistaa NaOH liuosta 1 litra ja sen piti olla 0,1 M. Palijokos sitä NaOH:a pittää punnita?? (Soli kattokaas kiinteessä muodossa) Pikanen laskutoimitus (tyyliin 1+1= ?????) ja punnittin sitte 4 g. Kauhiaa melekkuutusta ja äkkiä liuos muovipulloon, ku lasi ei kestä (lipeää, juu sii) Sitte piti alakaa testaan kuin lähelle pääsin sitä 0,1 M. Siihen tartti Ravsyree (mikälie suomeks, lontooks succinic acid) ja indikaattoriks fenolftalein. Ja sitte vaan ilosesti titraileen =D Tuli nätin vaaleenpunasta soosia siittä ja toisenlaisia laskutoimituksia käyttäen sain seleville että meleko lähelle pääs...ainoostaan 0,2% heitto.
Olinki ekana valamis ja aikoin jo lähtiä himpsuun, ku ope sano että saan ruveta värkkään seuraavan tehtävän kans jos jaksaa kiinnostaa. Jo vainki.
Mulle annettiin liraus HCl:ää (Suolahappo taitaa olla suomeks) ja siittä sitte piti alakaa selevittää sen alkalimetristä massaa... Kröhöm... piis of keik.
Enivei, mulla oli sellanen hulupia tunne että nyt mennään mettään niin että rytisee.
Noh, yrittänyttä ei panna (niinpä)
Aikani hössötin sen kans ja sain aikaseks omasta mielestä hassun tuloksen jonka sitte kiikutin opelle.
JUMATSUGA!!! Soli niin oikeen ku oikeen voi olla!!! Mä oon NIIN hyvä aina joskus!!!
Aatelkaa kuin viksuja muksuja mä saisin!?

Oikeestaa taitas todellisuus olla toinen. Vaikka tällanen...
385074.jpg
Kiitos ku/jos jaksoitta lukia mun vaahtoomisen =D

PP:

  09 Feb, Fri, 13:43:02    Google:  joku soittaa tuntemattomasta numerosta  

08 Feb, Thu, 18:40:09    Google:  koipi perseeseen pätkä

08 Feb, Thu, 20:28:11    Google:  uruguay martta blog

 08 Feb, Thu, 14:23:16    Google:  olen pannarissa