Opintolaina tuli vihdoin ja viimein. Ja vihdoin ja viimein sain ostettua kirjoja. Tää tarkottaa sitte sitä, että pitää ruveta ihan oikeesti opiskeleen. En mä kaikkia kirjoja saanu haalittua kokoon, koska muutki oli päättäny opiskella, ja kirjakaupat oli tyhjentyny erinäisistä tarpeellisista kirjoista. Kuten histologia ja anatomia. Nou hätä, ens viikolla tulee lisää.

Ja sitte kävin sushilla. Aah, ihanuutta. Viikon kohokohta.

Anteeks ny vaan, tästä tuli tällanen typistys, mutta yritän kirjailla lissää kuhan oon saanu 2 kemian-raporttia valamiiks.

Lisää:

Oon uurastanu raporttien ja laskelmien kans meleko kivasti. Palakittin itteni hakemalla kiskalta pussin mässyä. BAD VIIVI!!! Ei haittaa. Kävelen kouluun huomenna. Tai sitten en, ku kukaan ei nähäny ku söin mässyt, joten niistä ei sitte kerry niitä kaloreita.

Huomenna pittää lähtä shoppaileen. Vaatekaappi ammottaa tyhjyyttään (?!?!?) joten sinne tarvii saaha täytettä. Mulla on sellanen kiva tapa, että käyn komeron läpi kaks kertaa vuojessa. Nakkaan pois kaikki vaatteet joita en oo sinä puolena vuotena käyttäny. (Tai en nakkaa pois, vaan oon sentään sen verran valaveutunu, että vien Pelastus Armeijalle). Ja ku täällä on nyt alennusmyynnit täysillä menollaan, nii saattaa löytää laatua pikku rahalla.

Alan rentoutuun ja kattoon jos töllöstä tulis jotaki kivvaa.