Ihan ku ihimisellä ei ois parempaa tekemistä lauantai iltana ku räplätä raportteja kasaan. Ei näköjään, täälläpä pällistelen. Ei jaksattanu alakaa vonkaan sitä pitkätukkaakaan.
Lepakko-Irene soitti tossa aiemmin illalla. Soli vasta heränny rapula-koomasta. Ei se mun mielestä kovin hiprakassa ollu ku paarista lähti, mutta ku oli kottiinsa menny ja käyttäny koirat ulukona niin oli sammua pätkähtäny keittiön pöyvälle... Mulla tietenki heräs heti kysymys, että minkä ihimeen takia se pöyvän päälle oli pistäny nukkuun. Ei se oikeen osannu sanua miks.Tässä iltasella se oli kuiten heränny sängystä eikä aavistanu olleskaan että jotaki saattas olla vinksallaan. Ei ennenku Line, Irenen tyttöystävä kerto, että I oli ruvennu haahuileen yöllä ympyrää ja  tullu sitte jossain vaiheessa makkariin. Line oli aatellu, että se tullee nukkuun niinku normaalit ihimiset ruukaa. Mutta ei... I oli luikerrellu vaan ulos housuistaan ja istahtanu nojatuolin laijalle. Sitte alako kuuluun lirinää. Tyttö otti ja päästi pissat siihen. Tässä vaiheessa mä jo nauroin ihan hysteerisenä. Pahinta ei, kuulemma, ollu se pissaaminen, vaan että I pyyhki pyrstönsä Linen uuella Dieselin paitiksella... Mulla ei henki ennää kulukenu, naama sinisenä käkätin. Meinas ittelläki lirahtaa.
Irene on sitte saanu ehottoman kiellon lähtä mun kans juopottelleen. Kielto on voimassa toistaiseksi. Tai ainaki siihen asti että nojatuoli on kuivunu kuurauksen jäläkeen....