Tekkee oikeen gutaa mun roville tää paikoillaan ähöttäminen ja lukeminen. Sitä on nii paniikissa ettei malta jättää kirjaa käjestä ja painua ees lenkille ja selekä rääkyy armoo.
Koko viikonlopun oon päntänny tulevan torstain ja perjantain tenttejä varten. Ei ees kalijaa teheny mieli. Tää varmaan on merkki siitä että jotaki on pahasti vialla. Enivei, mä murehin sitä myöhemmin. Nyt häippäsen ulos mutkan tuulettaan pollaa ja sitte aattelin tehä jopa ruokaa. Tällä vauhilla oon missi-mitoissa ennen kesää, vaikkei oo ees tarkotus. Mä oon kurvikas nainen ja tykkään olotilastani, eli ei tarttis painon puota ihan älyttömiä määriä.
Mun elämässä ei tapahu mittään. Mä vaan ähisen kämpsyllä ja pänttään. Eli raportoitavaa on sangen niukasti. (LUE: Ei mittään)
Omia ajatuksiaankaan ei varmaan kannata tänne kirjotella, eihän kukaan oo kiinnostunu analyyttisen kemian systeemeistä. Enivei, palaan asiaan viimeistään tenttien jälkeen perjantaina/lauantaina.