Celia ja Piivi kumpiki haasto mut palijastaan 6 outoo asiaa ittestäni. Mitä tää tarkottaa? Minen oo outo!
 Täältä pessee:
1. Mä oon outo ku aattelen, että EN oo outo. Siks on vaikeeta hoksata mikä vois olla ihimeellistä toisten mielestä, ku omasta mielestä oon mitä normaalein =)
2. Mulla on melekeen maaninen himo päästä räplään Harrikoita. Ku omaa ei just satu oleen, niin hiplailen toisten mopoja joka välissä ku aikaa riittää....
3. Etiäisiä näjen/tunnen. Ei usiasti tuu yllätysvieraita. (Siis tunnen useesti millon tullee vieraita, en vaan välttämättä tiiä ketä, elikkä tässä on vähän kehittämisen varaa)
4. Nukun alasti. Ja haahuilen mielelläni alasti. (Siis kotona ittekseni ja sulijettujen verhojen takana)
5.Tykkään oudoista ruoista (Löytyy vanahempia postauksia aiheesta)
6. Mulla on tatska-mania. (On mulla vielä vähän tatuoimatonta nahkaaki =D )

Mulla on sellanen tunne että mun outouksista vois vaikka kirijan kirijottaa, mutta sille tielle ei lähetä xD

Sitte haastan Minin, Polgan, Mymskän, Pipaleen ja Jaanuskan