..tää mun postaaminen. Kävin kolomesa kännykkä-kaupassa kysymässä että onko mun Samsunki-paralla lunssa vai mikä. Sain kolome eri vastausta: Kaikki ookoo, Telenoorin vika ja puhelimessa softa vika. Tota viimistä en halua uskoo ku sitte pitäs elin lähettää tehtaalle hoitoon ja täällä nää kapulakaupat on nii ihimeellisiä ettei ne anna tilalle toista kapulaa. Elikkä soitin telenoorille ja ne sano että ruuvaa se atomeiks ja anna levätä hetki... hmmm... otin akun ja simmin ja kaikki mitkä irti lähti pois ja annoin niitten osien olla ihan ittekseen tunnin verran (IHAN uskomatonta että ei tullu vierotus oireita....siis mulla) Ja nyt ei oo tullu ainootakkaan virhe-ilimoo sen jäläkeen =D Josko se kuntoutu. Mutta patteritilanne on heikkooki heikompi. Kyselin latureitaki niistä kolomesta putiikista mutta yhelläkkään ei ollu just tähän malliin sopivaa. Onneks äitykkä on laittanu sen unohtuneen yksilön eilen postissa tulleen. Hyvällä tsäkällä saan latailla jo huomenna. (Täällä kusti polokee lauantainaki)
Mulla oli tarkotus ostaa uus herätyskello mutta ostinki uuen rannekellon.... Katon jos löyvän kuvan nii laitan =)
331323.jpg
Tässä on sitte kuva uuesta kellosta. Heiluin netissä mutta lyhyen pinnan vuoks en löytäny sieltä kuvvaa nii piti skannata. Merkki on Pulsar.
Jaahas, Torill (tää mun koulukaveri ja puhelin häirikkö) tuli miehensä kans just kyllään. Rupian seuralliseks.