Viime aikoina oon rekisteröiny hirmu kasan mielipiteitä jaksuhaleja vastaan. Mikä ettei, on se aika ääliö sanonta. Oon käyttäny ittekki, mutta voin syyttää "ulukomaalaisuuttani" etten juuri parempaakaan sanaa keksi. (Taitaa olla niin, ettei mulla oo tarpeeks mielikuvitusta..xD )
Enivei, musta ei oo kivaa ku ihimisillä mennee huonosti. Mun ensimmäinen aatos on sanua jottain lohuttavaa. Piristävää.
 Mutta mitä? Minen tiiä mikä tilanne todellisuudessa on. Se luultavasti on melekolailla eri ku mitä plokista voi lukia ja siks oon välttäny myötätunnon ilimasuja, ku ei oikeestaan oo mittään kehittävämpää sanottavvaa ku se "jaxuhali". Ja se sana riepoo mua melko isosti.(Elma-tätsyyn kokkeilin "raavasta karhuhalia"... karseelta kuulostaa seki.)
Sitte on palijo sellasia lässyttäjiä..."ai jai voivoi jaxujaxujaxu ja lällynlällyn" Samaa p***aa, mutta eri paketissa, kommentista toiseen. Voi hyvä helevetti....
 Se ei niin pahasti viillä hermostoon jos verrataan niihin imbesilleihin jotka pieksää kommenteillaan  jo valamiiks kanveesissa olevaa ihimistä. Ja mieluiten anonyyminä.  Jos ei uskalla seisoo sanojensa takana  ploki-osotteen ja/tai e-maili osotteen kans, nii jättää PRKLE kommentoimatta ja ettii parempaa luettavaa.

Vetäydyn tästä analyyttisen kemian kuivaakin kuivempaan maailmaan ja aina välillä ku unohun aatteleen jotain ihan muuta, niin koitan keksiä paremman sanan ku "jaksuhali".
Mutta mitään en lupaa.
EDITTIÄ:

Drit-og-dra (suomeks: fök ohv) "jaxuhali",
turskapusu on INN!!!
 Elma-tätsyllä leikkaa, kiitos!!!


Elma vois alakaa lähettelleen "Pallokalsaripusuja", Mini "Poropusuja" (Vaikka Minihän ei juuri puhu, eikä pussaa..) Piivi "Vauhtivälittämistä"... Tehän kässäättä idiksen vähemmälläki =) ja kohta on jaksuhalit historiaa !!!!!!!! IHQA!!!(Siinä toinen ällötys ilimasu....)