Sain jostaki hommattua ittelleni makian kuumeen just ku piti lähtä kouhottaan tänne turskalaan takas. En siis lähtenykkään sillon ku piti (Keskiviikkona) vaan olin täällä lauantaina sitte. Puolikuntosena junalla huristeleminen ei oo leikin asia. Aattelin viksuna ihimisenä ottaa sellasen makoilupaikan ja sainki sellasen...5 muun kans. Minä ku en oo silleen yltiösosiaalinen nii se rupes riepoon vähän, mutta sain oivan idean ja ilimotin konnarille, että hyvin tarttuu ja leviää tää mun röhä ku pienessä kopperossa kyyhöttää miljoonan muun kans. Onneks mun ääni oli seksikkään syvänkäheä, nii sain tarjouksen ihan omasta pikku lepopaikasta ja vielä samaan hintaan ku se kaikkien kans jaettava.... Sitte voinki kertoo teille muutaman varotuksen sanasen: Jos hommaatta junamatkaks ittellenne sellasen makukopperon, jota vissin kupeeksiki haukutaan, nii varmistakaa ettette oo syöny mitään kaasuja aiheuttavaa. Ja jos ootta, nii muistakaa laittaa ilmastointi täysille HETI ku sisäistyttä sinne kupeeseen... Meinas käyä turskalle heikosti, nimittäin....

Tännään oli viiminen kemian labrailu. Se meni aika sutjakkaasti vaikka mun selekä on ihan katki ja kumartelut yms. on sula mahottomuus. Onneks huomenna on lekulle aika nii saan valittaa ihan tosissaan tän mun ruovon kuntoo. Ja on se prkle jos ei fysioterapiaan napsaha lähetettä. Tai ihan mihin vaan missä jotaki osataan tehä tän mun kettumaisen selekämystön kans. 
Sitte mun tietsikka temppuilee. Gaute tulee parin tunnin päästä tohtoroimaan sitä ja mä tarjoon sille palapaistia (hirviöstä) ja pottumuusia.
Pittää vissin ruveta tekeen ruokaa...