Mut ajettin pois koulusta tänään!!!
Syy totaalinen äänen puuttuminen. (Kieltämättä kurkku on vähän arka...) Olisivat, prkle, nauttineet että oon kerranki hilijaa!
En mä kummemmin aatellu aamulla että se mitenkään haittaa jos nyt on pikkusen karheutta kurkussa, ku kuumettakkaan ei kerta ollu. Mutta se ei sitte näköjään käy lääketieteellisen tekniikan labrailussa. Enivei, kökötin teoriatunnin siellä ja teen labrat sitte ens maanantaina.
Mikähän helekkarin taantuma mulle tuli? Niin pirtsakkana olin viikonloppunaki. Oisko tää NYT se lintulunssa? Oon taskulampun kans kurkistellu tonne kitarisojen lähistölle jos vaikka siellä ois sellasta angiinan poikasta, mutta jokseenki terveeltä näyttää.
Lähen ostaan lissää hunajaa ja pullon votkaa. (Jollainhan tätä kurkkua pittää kurlata!)
PP:
 12 Feb, Mon, 14:26:32    Google:  ruusunjuuri tupakka  
Voiko totaki polttaa?!?!