Mulla on ollu aavistuksen verran sosiaalistaki elämää :D

Ira ja sen hellu pyys mua eläviinkuviin kattoon Beowolfia. Se oli vielä 3D:ä elikkä verta ja sisuskaluja lenteli syliin asti. Niiii juuu... ne oli sitte aatellu ihan vaan mun parasta ja olivat sopinee mulle sokkotreffin. Mitä ne ei kertonu ku vasta viime sekunneilla ennenku oli tärät elokuvateatterin eessä. Ja samassa hengenvedossa tuli ilimi, että ne oli myös aatellu sitä että oon pikkasen ranttu. Eli ne oli ottanu 2 sokkoo mukkaansa että ois valinnan varaa... mua ajatus ei sillee kaameesti kiehtonu, mutta vilimin halusin kattoo. (Soli hyvä)
Mentii sitte vilimin jäläkeen syömään. Siinä se sitte oliki. Hyvä vilimi, hyvää seuraa ja erinomaista ruokaa. Kiitosta :D

Perstaina oli sitte Haraldin 50v pileet. Pakollinen sosiaalisoituminen. Ja se tuntuu vieläki ropassa. Ei vanaha ennää jaksa pilettää. Olin kotona ennen kahta jo.
Mutta oonpahan ollu sosiaalinen ainaki vähän. Ja siskoki tullee keskiviikkona. JIPPIIIIII!!!!
Torstaina tentti :(
Lauantaina kokkeillaan päästä kattoon mäkihyppyjä ihan paikanpäälle Granåseniin. Kattokaapa telkusta, tutut, jos vaikka oltas linssiluteita :D

Palataan taas astialle.