Ressaavan koulupäivän päätteeks kerkesin onnikkaanki. Istahin ratekisesti kauimpaan nurkkaan puolityhjässä autossa, jos vaikka sais vartin tirsat. Paskan marjat mä mitään saanu. Seukki pysäkiltä kyytiin tuli muikkis hyökkäysvaunujen ja n. puoltoista vuotiaan kakeron kans. Totta h***etissä ne änkäs mun viereen istuun vaikka oli paljo tilaa muuallaki. Noh, aivan sama, aattelin. Siis siihen asti ku muksu sai banaanin. Laps rupes onnessaan mupeltaan banskua ja aina välillä se liittaili sitä hetelmää mun takkiin ja kuolas mun repun päälle. Alako mennä hermo aika heikkoon kuntoon. Aattelin, että mainitten asiasta sille äipälle, mutta muksu alako huutaan ku hyeena ihan yhtäkkiä. Siinä meni sitte tärykalavo. Ja hemet lopullisesti. Onneks olin jo ihan melekeen oikeella pysäkillä ja luikertelin em. härdellin ohi ja ulos onnikasta. Vieläki tinnitusta....

Kuten varmaan kaikki aavisti, mulla ei oo lapsia. Ja eikä muuten tuu, mikäli se musta on kii. Ja onhan se. Ku on e-piltsut, käyttää kondoloidia joka kerta ja varsinki ku seksi-elämä on ku jäitä polttelis, nii jos paksuks tulis, se kyllä ois maailman 8. ihme. Tai 9. Tainnu hukkua tuo biolookinen kello jonnekki matkalla. Tai sitä ei oo ees ollu.

Pukkaa deadlinet päälle rapojen kans nii rupian töihin.