Turskalassa tuulista, etten sanos. Ekanaki: Lämmintä 25 varjossa ja tuulee etelästä päin -> kuumat tuulet.
Sitte oon ihan intoutunu popsiin kasvisruokaa -> Uudet tuulet.
Ei sillä että oon mulijahtanu vegaanivegetaristiksi tai mitään, mutta tossa nurkan takana on kiva pikku kasvisravintola jossa on opiskelija päivällinen 59 kurnua (halapis)
Yhesti nälissäni menin sinne ja tilasin listalta jotaki (en tod tiiä vieläkään mitä se kaikki oli) Tykästyin siihen safkaan. Ihan oli yllätys kuin palijo makua ja kuin täyttävää se on. En ois uskonu. Mulla on vaan ollu ennakkoluuloja moista sapuskaa kohtaan, mutta taas todistin olevani väärässä.
Sitte päässään näihin kauheisiin tuuliin.... herkkähermosimmat vois lopettaa lukemisen sitte tähän.

Mä oon köhiny ja pärskiny yli kuukauen ja niinku aiemmin jo mainittinki että kaikkee on kokkeiltu. Kävinpä tosiaan sitte vielä kerran lekurissa ja sain ihka oikeen hevoskuurin antibiootteja. Alunperin pyysin kyllä lähetettä eläinlääkärille humaaniseen eutanasiaan, mutta leku meinas että kokkeillaas tollasia piltsuja eka. Hyvä puoli: Tuntuvat auttavan. Yskin kyllä vieläki mutta en enää yrjöö yskiessäin.
Huono puoli: Vatta turvonnu 3x normaalia isommaks (ihan ku ois 9:llä kuulla paksuna) ja aiiiih, pipi. Luennoilla käyn kyllä kuuliaisesti mutta se tuottaa tiettyjä vaikeuksia.... mutta sanotaanko niin että rupureikä-lihakset on kehittyny huimasti.... Sitte on , kuulkaas, meleko autuasta tulla kotio ja heittäytyä soffalle. Ihan rauhassa saa antaa viltin lepattaa "Kaameissa tuulissa"

Ja kaiken tän kestää hymyssä suin aito optimisti (kaiketi tolla Cosylan-yskänlääkkeellä on vaikutusta mielialaan myös.)