...voi olla nii mase? (Oon mä, so what?)
Kuupoilin pyjamassa koko päivän. Kello kymppiin asti illalla. Sitte ovikello kilahti ja Ira syöksy kymmenen parraan kaverin kans tänne.
Ajovat mut ensteks suihkuun ja sitte tuunasivat naaman ja peuhkan . Ja juottivat øøliä. Damn.
Joutu lähteen luokka-pileisiin.
Oisin voinu ottaa kameran mukaan, mutta laskeskelin sen varaan etten mä kauaa jaksa siellä vanheta. Kyllähän pari tuntia vierähti keviästi, paitsi yhessä välissä tuli yks 18 v luokka-kamu hihkuun että "VOI  KU IHQA; ETTÄ oot täällä!!!!!!!!!    Tyyliin, eikö ois paree olla kotona hoitamassa vaihevuosia........
FØK!
Tää edellinen johtu luultavasti siitä, että "meänluokan-Lars" tykkäs tupista mun kans. Ihan sairasta juttua statistiikasta, saamen kielestä ja osaamisesta yleensä.... DAAAAAH! Ihan ku ei ois pileissä parempaa jutun aihetta. Larssi on kiva poika. Käyttäny steroideja varmaan 11 vuotiaasta ja sen mukaset on jututki. (PIKKASEN liikaa lihaksia....) Mutta enivei, Larssi on ookoo.
Sitte toinen "ei suosittu" juttu oli jutella Jonaksen kaa. Mittäänhän ei merkitte että sen äiti on suomalainen, ja J puhuu sujuvaa suomee 6 promillen känässä. Puhuttiin normaali-kieltä ja fjorttikset (Suomeks:pissikset)  nykäs kasvihuoneellisen herneitä nessuun.
Meinasin ensteks, että hiippailisin mun lempi hevi-luolaan, mutten sitte viittinykkään.
Tulin ennemmin kotia hoitaan sitä helevetin olematonta vaihevuositraumaa.
PEEÄS: Muistuttakkaa että mä kerron synttäripilehässäskästä.
BAITÖVEI!!!!!
Kuka tietää ken hän on?!? (Sori, heikko laatunen kännykkäkuva)

411164.jpg
Vinkki norjaks:
Tommy var på besøk i helga, og vurderer å kjøpe Brages moped - Brage er ikke kjent for å selge motorsykler, men sier han i dette tilfellet kan gjøre et unntak - noen rabattering er dog ikke aktuell

Vinkki suomeks: Musiikki. Punkki. New York 1974.

KUKA Tommy? Mikä bändi?
Sille joka tietää, lähtee Turska-ylläri!!!!!

MINI ei saa osallistua.Se tietää aina kaikki.....