Mua stressaa se että mä tiiän alakavani stressaamaan stressistä...
Elikkä stressi stressaa. Nyt tarttis ottaa kaikki irti viimisistä loma-päivistä ja eikä tehä yhtään mittään. Maata vaan soffalla, haista pahalle ja sylijeskellä kattoon. Muttaku ei. Oon tossa vaivihkaa silmäilly lääketieteellistä sanakirjaa ja yllätimpä itteni kemian kirjan kimpustaki. Hyi mua!!!

Huomenna ois aika lekulle, että se sais määrätä mulle lisää B12-vitamiiniä ruiskeena ja sais antaa tuomion nuista mun Zeppeliini-koivista. Samalla se saa hoitaa mulle treenauksen henk. koht. ohjaajan kans (täällä on kuulemma mahis saaha sellanen jotenki niinku reseptillä) Sitte se treenari ois upee, piukka peppunen komistus ja sitte nää menis naimisiin... hahahahhahah.
Ja lääkitys ois varmaan hyvä laittaa kohilleen myös... ;)

Ei kai tässä kummosempia.... Lähen mallaamaan itteeni tonne soffalle ja tarkastaan päivän saippuaooppera tarjonnan. uloskaan ei viitti mennä ku siellä on aavistuksen kosteeta.