.......mä meen nyt.... Pitäkää peukkuja.
Yhtäkkiä pian heti melekeen:
Kiitoksia komppaamisesta, kaverit. Vaan tais olla liian pitkä välimatka tai yhteyvet poikki lumi-myräkän takia. Meni päin helevettiä. Sain tentin nenän alle ja .... thats it. Melekeen parkua pukkasin siinä pulupetissa. Opettaja tuli ja minä vikisin ku on vähän pläkautti. Sinnikkäästi taistelin mutta hävisin. Ope sano siinä ku olin lähössä, että mun pittää ny vaan nauttia joululomasta ja unohtaa koko tentti. Mua vitutti (nii tekkee vieläki....) ja ope siihen ettei se maailmanloppu oo ja mulla mittään onkelmaa tuu analyyttisen- ja orgaanisen kemian kans ku se tietää että mä ossaan. Nii mä ossaanki. Mutta ei vaan tahtonu tulla ulos aivopoimuista tänään. Toivottavasti parempi mäihä ens kerralla...
Turska on meleko masis nyt.