Sitä niinku yrittää tolokuttaa ittelleen, että on hirmu viksu ku ei lähe ruåttilaan pämppään. Ohan sitä, emmää sitä kielläkkään, mutta ois se ollu mukava käyvä tyttöjen kans näyttään swedukansalle, että mistä se kana oikeesti pissii... Tossa kuiten laitoin Monicalle viestii, että muistaa ottaa pässinpökkimät mukkaan sinne ruåttiin. Teltta-majotus ja tuntureilla saattaa olla kylymä :D
Mitähän sitä keksis itte sitte. Kuupoilen rauhassa täällä kämpsyllä, voisin shainata koko lukaalin (nonni, oispahan tekemistä ainaki 20 minuutiksi)
Sitte vois käyvä juoksenteleen tota jokivartta ylöspäin ihan melekeen urheilumielessä (APUA! Mä oon varmaan seonnu) Siellä on sellanen ihana riippusilta joku 4-5 kilsaa etelään päin. Vois käyä testaan sen.

Mun reservilaps soitti eilen illalla että se on saanu kämpän. Upiaa :) Sehän asu tässä mun luona yli 2 kk muttaku alako olla tää mun 30 kvm meleko ahas kahelle akalle, nii se lähti loppu kesäks äiskänsä tykö Nord-Trøndelagiin.

Eipä tässä tän kummempia, jos vaikka käväsis Hegeä jututtaan ja saattas vaikka päässä töihinki heheheheh
Siinä menis aika lupsakasti.