Matalapainetta.

Oon hankkinu kaiken maailman ruusunjuuri-, ginseng ym. tapletit ja joitaki helekkarin hylije-kapselleitaki oon popsinu. Ois varmaan tarvinnu alottaa sillai rauhallisesti yhellä lajilla ja lisätä pikku hilijaa, mutta eihän sellanen käy. Kaikki-mulle-heti-tänne-nyt-meininkiä...Ei muuten, muttaku tollanen pehemiä lasku terveyteen ois varmaan ollu parempi mun mahallekki....elikkä joutu käymään apteekista ostaan Imodiumia... Samassa hötäkässä joutuin muuttaan parvelta sohovalle että kerkiää hyysikkään ku tullee pakottava tarve. Ja pakottavvaa tarpeilua on tosiaan ollu siihen malliin että tartti vaihtaa Euroshopperin hiekkapaperi Lambin ultra-pehemiään. Se ruumiin toiminoista tällä erää.

Ja mikä h****etti se on ku puhelinkauppiaat rupiaa jo suomesta mulle soitteleen?! Jotaki Avotakkaa (mulla mittään takkaa oo!) taikka 2+ (siis hæ?)

Ja sattupa niin somasti että soittivat Norsk Gallupista just. Kysyvät pikkuhousujen värin ja jarrutusrannun pittuuenja mitä puoluetta mä äänestin viimeks. Eikö ihiminen saa rauhaa!!!!

Noh, vois sitä tietenki jättää vastaamati tai laittaa puhelimen kii. Niinku mä teen just nyt.

Son moro.